Added to cart!

Give customers more details.

View my cart (0)
Behind the Brand | Saysky

Behind the Brand | Saysky

, door , 2 min lezen


Gedreven door passie en liefde voor hardlopen is het Scandinavische merk Saysky in 2013 opgericht door Lars Pederson. Lees meer over het merk.

Gedreven door passie en liefde voor hardlopen is het Scandinavische merk Saysky in 2013 opgericht door Lars Pederson. Saysky is een wereldwijde ‘running tribe’: voor iedereen die naast alle verplichtingen de energie én drive hebben om alles eventjes aan de kant te leggen en vooral plezier te hebben tijdens het hardlopen.

Saysky is een merk voor iedereen: beginnende sporter tot pro-atleet. Met de focus op de mens en kijkend naar mogelijkheden. Oftewel de sporter wordt niet beperkt of bepaald door zijn tempo, ambitie, wie hij is of waar hij vandaan komt. Dare to be different. Be unique!

Stijl en visie
De kernwaarden van Saysky zijn terug te zien in hun stijl: Scandinavisch, grootstedelijk, minimalistisch en een voorliefde voor urban kleuren. In de designs die Saysky ontwerpt zijn deze kernwaarden goed terug te zien. Veel effen kleuren met hier en daar een printje en uiteraard het Saysky logo. Maar toch ook net anders, met mooie teksten als 'Run or die', 'Be a Star' en 'Everything earned'. Een toffe urban stijl, waar je zeker mee zult opvallen. 

De visie van Saysky is om de kledingwereld van hardlopen, triatlon en prestatietraining vooruit te helpen en te verbeteren. Het merk wil de huidige generatie van atleten, die gepassioneerd en serieus zijn over hun sport, begeleiden met een relaxte mentaliteit.

“Look up in the sky and be a star”

Met dit motto zegt Saysky dat de sporter moedig mag zijn. Moed en waardering zijn niet voor niets de fundamentele elementen in het DNA van Saysky. Be Yourself. Be unique.

Blik op de collectie
Over de lentecollectie vertelt Lars het volgende:

“Onze lentecollectie 2021 omarmt ons DNA om anders te zijn, om Scandinavisch te zijn en om het maximale uit onszelf te halen. Opnieuw presenteert Saysky een premium kledinglijn die ver verwijderd is van de vastgestelde conformiteit van hardlopen", aldus Lars.

Onze collecties zijn opgebouwd rond de belangrijkste pijlers van Saysky: prestatie, duurzaamheid, duurzaamheid en design. Elk seizoen is uniek, elke collectie heeft zijn eigen verhaal en elk product heeft zijn eigen doel. De lente/ zomer collectie 2021 is geworteld in optimisme en gebouwd rond hardlopen. Gevoed door passie, positief denken en doorzettingsvermogen - en gemaakt met de grootste toewijding aan prestaties en cultuur. "

Ben je benieuwd geworden naar de complete collectie van Saysky? Bekijk de collectie hier!

[SPLIT]

blog-products-saysky

Tags

Meer blog posts

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak een account aan en geniet van vele voordelen.

Behind the Brand | Saysky